VIS 23460 CROSS (divvietīgā kabīne)

Uz LADA 4×4 (NIVA) bāzes veidotais divvietīgas pikaps bez grūtībām ikdienā tiks galā ar nelielu komerciālo kravu pārvadāšanu.

Pikapi uz LADA 4×4 (NIVA) bāzes ir pieejami iegādei pietiekami sen un jau ir pierādījuši sevi kā uzticami, pieticīgi un vienkārši apkopē auto, kas lieliski noder mazajam biznesam. Pēc savas būtības tie ir pilnvērtīgi mazizmēru kravas auto, kuru vadīšanai nav nepieciešama kravas auto vadītāja apliecība.  Uz slavenā apvidus auto LADA 4×4 (NIVA) izveidotie VIC pikapi ir saglabājuši ne vien lieliskas caurbraukšanas spējas bezceļos, bet ir aprīkoti ar uzlabotu vadāmību un noturību uz ceļa. Aizmugures piekare ir aprīkota ar resoriem, bet virsbūvē izmantota pusrāmja konstrukcija.

  • Virsbūve
  • Piedziņa/velkošie riteņi 4 x 4
  • Dzinēja atrašanās vieta Priekšā
  • Virsbūves veids/durvju skaits furgons ar iekraušanas platformu / 2
  • Garums / platums / augstums, mm 4496 / 1787 / 1732
  • Šasijas bāze, mm 2850
  • Attālums starp priekšējiem/aizmugurējiem riteņiem, mm 1478 / 1420
  • Klīrenss, mm 240
  • Kravas nodalījuma platība (platforma)
  • Garums / platums / augstums (ar kabīni), mm 1860 / 1620 / 1060
  • Bortas augstums, mm 330
  • Kravas nodalījuma tilpums bez kabīnes, l 1000
  • Kravu nodalījuma tilpums ar kabīni, l 3200
  • Dzinējs
  • Dzinēja veids benzīns
  • Padeves sistēma Elektroniski vadāma degvielas iešprice
  • Cilindru skaits un izvietojums vienrindas-4
  • Kubatūra, cc 1690
  • Maksimālā bremzēšanas jauda, zs / kV / apgr. minūtē 83 / 61 / 5000
  • Maksimālais griezes moments, Nm / apgr. min. 129 / 4000
  • Degvielas patēriņš
  • Pilsētā, l/100km 11,68
  • Ārpus pilsētas, l/100km 7,12
  • Kombinētais cikls, l/100km 8,78
  • Svars
  • Pašmasa, kg 1406
  • Pilna masa, kg 1960
  • Maksimālā pieļaujamā piekabes bez bremzēm masa, kg 400
  • Maksimālā pieļaujamā piekabes ar bremzēm masa, kg 1400
  • Degvielas tvertnes tilpums, l 42
  • Transmisija
  • Transmisijas veids 5МТ
  • Pārnesumu skaits 3,9
  • Piedziņas apraksts
  • Piedziņas veids Pilnpiedziņa (4x4) ar pārnesumkārbu, kam ir starpasa diferenciālis ar iespēju bloķēt un ar samazinātu un palielinātu transmisiju
  • Piedziņas darbības princips Pilnpiedziņa – pastāvīgā: dzinēja griezes moments vienmēr nonāk uzreiz uz abām asīm (tilti netiek atslēgti). Šāda konstrukcija paaugstina automašīnas caurbraukšanas spēju, samazinot slodzi uz transmisijas mezgliem. Priekšējais tilts ir savienots ar aizmugurējo tiltu caur starpasu diferenciāli, kas ļauj priekšējiem un aizmugurējiem riteņiem griezties dažādos ātrumos, atkarībā no trajektorijas un braukšanas apstākļiem. Starpasu diferenciāls atrodas sadalītājkārbā un ir analogs starpriepu pašbloķējošiem diferenciāļiem, kas atrodas uz priekšējā un aizmugurējā tilta, kas parastos darbības apstākļos darbojas kā klasiskais diferenciālis, bet viena riteņa buksēšanas gadījumā tie tiek bloķēti. Tā rezultātā griezes moments nonāk uz abiem riteņiem un automašīna turpina braukt! Starpasu diferenciāli ir iespējams bloķēt (bloķēšanas svira atrodas uz grīdas tuneļa). Bloķēšanas rezultātā kardānvārpstas tiek savā starpā cieši saistītas un griežas ar vienādu ātrumu. Tas būtiski paaugstina automašīnas caurbraukšanas spēju (uz slidenām nogāzēm, dubļos, sniegā, utml.), bet pasliktina vadāmību un paaugstina transmisijas detaļu nolietojumu, kā arī uz virsmām ar labu saķeri pieaug arī riepu nolietojums. Tāpēc diferenciāla bloķēšanu ir vēlams izmantot tikai, lai pārvarētu sarežģītus ceļā posmus ar nelielu ātrumu. Par ieslēgto bloķēšanas režīmu vadītāju informē kontroles lampiņa instrumentu panelī. Lai palielinātu griezes momentu, kas nonāk līdz riteņiem, tiek izmantota zemākā pārnese sadales kārbā, kuras galvenā pārnesuma skaitlis ir 2,135. Augstākā pārnese ir paredzēta normāliem braukšana apstākļiem un tās galvenā pārnesuma skaitlis ir 1,20. Zemāko pārnesi sadalītāja kārbā ieslēdz pirms šķērsot sniegotus, smilšainus laukus, stāvus pacēlumus, velkot kravas, utml. gadījumos, kad jūtams ir dzinēja vilkmes trūkums, vai, lai pārvietots ar ļoti mazu ātrumu. Zemākais pārnesums sadalītāja kārbā ir jāieslēdz iepriekš, uz vietas stāvošā automašīnā, jo pārnesumu pārslēgšanas sajūgam nav sinhronizatoru.
  • Piekare
  • Priekšā Neatkarīgā piekare, eļļas amortizatori uz atsperēm un šķērsstabilitātes stabilizators
  • Aizmugurē Konvencionālā sviras piekare, ar dubultajiem atsperes amortizatoriem
  • Riepas
  • Galvenie izmēri 235/75 R15
  • Konstrukcija (izmaiņas):
  • - diferenciāla automātiskā bloķēšana uz priekšējās ass
  • - diferenciāla automātiskā bloķēšana uz aizmugurējās ass
  • - paaugstinātas izturības atsperes un amortizatori (klīrenss par 40 mm augstāks nekā standarta versijai)
  • - pastiprināta aizmugurējā ass
  • - papildu riteņu arku aizsardzība pret akmeņiem
  • - gumijas paplašinātāji uz pilnveidotajām riteņu arkām
  • - galvenā pārnesuma skaitlis 4.1

Aprīkojums

  • Bremžu pretbloķēšanās sistēma ar ārkārtas bremzēšanas pastiprinājumu (ABS+BAS)
  • Elektroniskā bremzēšanas spēka sadales sistēma (EBD)
  • Dienas gaismas lukturi
  • Stūres elektropastiprinātājs
  • Viegls stiklu tonējums
  • Elektriskie logu stiklu pacēlāji
  • Štancētie diski 15''
  • Pilna izmēra štancēta rezerves riepa 16''